Min sista dag.

En lång dag idag. Har jobbat mellan 7-16.30 och det känns i huvudet just nu. Fick blommor av några barn, så guldvärt. Uppskattas verkligen. Hade jag vetat det igår hade jag inte handlat massor med blommor på Växtriket när jag var där. Efter jobbet åkte jag och Elin till bilprovningen för att besiktiga bmwn. Han som kollade på bilen provåkte tillsammans med oss. Jag sa att han skulle sladda lite så han drog några varv runt bilprovningen, haha!
Blankt papper blev det. Finfint! En snabbis till Elgiganten och Jula, sen till Tuna Park för ännu lite mer shopping.
Sen blev det en dejt tillsammans på Papas Tapas. Jag kom nyss hem.. har huvudvärk gånger 1000. Blir nog sängen vilken sekund som helst.

Imorgon blir en tuff dag. Jag gör min sista arbetsdag på Djurgården 2. Jag har inte riktigt fattat det än. Det är många blandade känslor. Kommer att sakna alla mina fina och underbara kollegor. JÄTTEMYCKET! ♥ Barnen också såklart. Men, jag vet att jag kommer att få det bra på min nya arbetsplats. Det kommer bli nåra tuffa och intensiva månader framöver, men väldigt kul.

Säääängen, here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback