Trevlig fredag.

Första arbetsdagen igår på lite över två veckor. Det känns som att jag har varit ledig i en evighet. Säkert bara för att jag har hunnit med så mycket som firat jul, festat, flyttat, firat nyår, fixat här hemma och umgåts med nära och kära. En ledighet med stort gulhjärta!
Det var planeringsdag igår innehållande föreläsning om genus, diskussioner med sin hemvist, svenhippa för David och mat på Akropolis, Revyn på teatern (som var bra, se den!!) sen Olearys med mamma, Tuula, Tony och Peder. Jag mötte upp Mattias och David från jobbet där. Jag och Mattias dansade bugg ganska mycket under kvällen. Jag undrar hur det såg ut. Egentligen! Haha, men kul var det. Emellan allt det där hann jag och Pirjo möta upp våra nya arbetskompisar till Odlarn. Dom satt på Ming och käkade. Vi kunde tyvärr inte vara med bara för att valde att vara med på Davids svenhippa.

Idag ska jag fixa lite här hemma. Ska hem till Elin och äta mat senare och dricka lite vin. Kvällen får styra var vi ska och inte ska.






Bild lånad från
Susannes blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback