Vinkväll.

Jag har fått lite ordning här. Har röjt ganska mycket. Nu kan jag gå på golvet i alla fall. Förut var det mer "Intenuddamark-stuk". 
Vi var ett gäng här igår och drack lite vin, snackade skit och allt som hör till. Trevligt. Vi tog sedan en taxi till andra sidan av Djurgårdsvillorna (Värt eller?, tydligen, haha!). Det var det mycket folk där. Efter den lilla snabbvisiten så knalllade några av oss ner till Nybron. Lagom kul sådär. Helt okej, egentligen. Blev taxi hem med J.

Idag är jag sådär superhungrig. Jag har ingenting hemma i kylen. Jag har liksom inte haft tid att handla sen jag flyttade hit. Vad har jag levt på dom här dagarna..egentligen?  Nada! Blir en prommis idag till Hemköp eller något. Måste ju ha mat! Har slängt iväg ett sms till Elin. Jag hoppas hon kan leverera lite mat efter jobbet. Eller?
Lat? Jag? Näähä...

Can we bring yesterday back around.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback