Betongkepa.

Jobbade endast fyra timmar igår. Hur skönt som helst. Fick lite gjort här hemma under tiden jag väntade på att Madde skulle sluta jobba vid 13. Vi hängde några timmar på Djurgårn, lyssnade på musik och snackade skit.
Spelade hög musik hemma och peppade mej själv med en öl. Drog till Bea för en Sing Star kväll och lite vin. Blev sedan en visit på Tingsgården där Micke och gänget satt.
Idag mår jag som jag förtjäntar, antar jag. Betongkepa och trött. Ska sova en stund, tror jag. Ska iväg till Vilsta vid 15 och spela brännboll med Skoog och gänget. OM jag orkar spela. Annars kan jag vara hejarklack, haha! Bra att träna upp konditionen nu efter att jag gjorde hälsotestet igår igen. Jag hade förbättrat mej vilket jag är nöjd över. Trodde verkligen inte det. Dock fick jag ytterligare en "utskällning" för att jag sover för lite. Nu är det skärpning. Fick en liten jämförelse med Pippi. När hon precis har flyttat in och Tommy och Annika hälsar på för första gången så frågar Annika: "Vem är det som säger åt dej när du ska lägga dej?" Pippi: "Det är jag själv. Först säger jag snällt: "Pippi, gå och lägg dej! Och om inte det funkar så säger jag till en gång till på skarpen; Pippi, GÅ OCH LÄGG DEJ!! " Jag ska tydligen göra det. Så jag hoppas att det funkar. Får inte surfa i sängen heller, där ska jag koppla av, läsa en bok eller ha sexuella aktiviteter. Hm! Ja.. Jag ska i alla fall göra testet efter sommaren igen, för att jag vill förbättra mej ytterligare.

Nu måste jag sova för att orka med resten av dagen. Vad den nu kommer att innehålla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback