Torsdag.

Torsdagen bestod av jobb till ganska sent på eftermiddagen. Hem en stund för att fixa till mej och sedan möta upp Madde för en snabbshopping på stan. Hårfärg och lite prylar. Vi mötte upp Carin vid Billy Boys för att hämta lite käk och sen traska bort till hennes nya lya. Den är hur fin som helst :) Vi åt mat och snackade skit, samtidigt som det slank ner lite vin. Catrin var snäll och färgade min utväxt, så nu är jag blondie igen. Naaajs! Blev en sväng på Grappa där många jag kände igen satt. Bra kväll!

Jag har lärt mej att när man blonderar håret ska man absolut inte ha folie på huvudet. Det går av då.
Det var ju bra attt jag fick veta det såhär åtta år senare. Men bättre sent än aldrig. Eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback