Ett dygn i Sthlm.

Det var en bra idé att åka till Stockholm för en kväll och natt. Jag gillar spontana "resor". Inget planerat, bara köra. Det är då det blir som bäst...och bäst var det. Jag och Elin hann med Soap och Whiteroom och kom tillbaka till hotellet vid 7 på morgonen. Först tänkte vi vänta till att frukosten öppnade vid 8, men kände att vi hellre ville sova. Det var en bra idé, för att jag hade varit vaken i mer än 24 timmar då. 10.30 gick vi ner till frukosten, backdrunk as hell var bara förnamnet. Men det var det värt!

Väl hemma i Eskilstuna så vankades det fest igen...hos Jeanette. Jag kom liksom inte riktigt igång, men det var trevligt. När gänget drog ut så åkte jag hem.
Nu två timmar efter att ha ätit "hotellfrukost" hemma tillsammans med J, så ska jag duscha, ta en promenad och bara vara.

.



Foto: Patrik Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback