Summerbreeze.

Tvådagars denna helg. Utgång med Elinpelin på fredagen. Det var najs! Vi förfestade hemma hos henne och tog en taxi ner till stan. Nej, vi var inte lata. Det ösregnade.
Lördagen spenderade jag på Tuna Park med Madde. Kollade lite och lunchade. Natchotallrik blev det för min del.
Blev bjuden på mat hemma hos Elin på kvällen. Drack några glas vin och jag gick till Gurra på förfest. Elin var sjuk så hon stannade kvar hemma. Hela ligan drog ner till HåPe´s. Jag hann även med en repa till Grappa. Najs utekväll! Efterfest på Norr, men vi drog vidare till Steven på efterfest istället. Gick hem i solskenet klockan 7. Solen stekte. Det var riiiiktigt härligt.
Idag har jag suttit på Tingsgården och ätit mat med Micke. Underbart med sol. Satt där i nästan tre timmar och snackade skit...Vi åkte till Tuna Park och köpte en varsin blomma till våra mammor. Mamma fick ett apelsinträd av mej och Ella. Var lite skeptisk först, men hon gillade det. Lite annorlunda sådär.


Nu ska jag dra och käka med Petri och Gurra. Tjiiiiiiiiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback