Pajfest.

Jag sa till mej själv innan jag kom hem att jag inte skulle sätta mej framför datorn. Se där. Här är jag!
Sängen får vänta en liten stund till.
Den här helgen har varit jättebra! Har hunnit med massor med saker känns det som. Fredagkvällen var jag och Madde hemma hos Catrin och åt tacos, drack lite rödtjut och snackade skit. Vad vi skrattade åt allt möjligt. Mer flamsigt. Kändes som att vi var tillbaka i tiden som små tonåringar och övertrötta... ungefär.
Under lördagen möttes "dream-team" upp igen för att testa bröllopsklännigar. Catrin och Jonas ska gifta sej i juli. Vi hittade den perfekta klänningen. Den är SÅ fin och Catrin kommer att vara så vacker. Dock så fanns klänningen på den affär som har världens sämsta serviceinriktade personal. Arroganta och helt knäppa i huvudet. Tror att hela stan vet vilken affär jag pratar om- MY LADY. ´Vi trixade lite och fick tag i en affär i Västerås som säljer den klänningen, så vi tar en trip dit nu i veckan för att köpa den.
Pajfest hos moster T under lördagskvällen. Bra drag och jätteroligt! Kom hem vid 03...Grannarna lär ha klagat på vår allsång som vi hade. Sandra är i alla fall en bra Dj. All musik man kan tänka sej strömmade ut ur högtalarna. Låtar som var bortglömda. Det gillar jag! Dagen har innehållit bamyl, ipren och pizza. Riktig bakisdag med häng i soffan. Tills 16 då jag traskade hem till Elin för bad och käk. Det var så skönt att ligga i badet i kokhett vatten och bli servad med det senaste skvallret och dricka. Det blev tok för varmt efter ett tag så jag gick runt med handduk i lägenheten. Elin stod vid spisen och fixade mat. Vi slängde ihop det vi hade hemma. Hon: potatis och beasås. Jag: fläskfilé. Värsta gourmetmiddagen så här en söndag. Det var najs med soffhäng och skitsnack. Det var fööör länge sen.






Kommentarer
Postat av: simone

my lady kan dra åt helvete.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback