Trip till Västerås.

Efter jobbet åkte jag, Catrin och Madde till Västerås för att testa ytterligare fler bröllopsklänningar. Vi står fortfarande fast vid den första klänningen. Det får blir den och nu ligger den på beställning. Klar om ett par veckor sådär. Resan dit och hem var ju en klass för sej. Jag behöver inte berätta något, för ingen skulle förstå ändå. Himla kul har vi haft. Det bästa är ju när Catrin har bilen i friläge på parkeringen, avstängd motor, ska kliva ur bilen... Vi pratar lutande parkering här. Tur att någon hade ögonen och känseln med sej, såg att bilen rullade och knäppte igång handbromsen (som på nya bilar är en knapp och inte spak). Tur att jag visste det, annars hade vi kvaddat den nya bilen. Eller, inte vi, utan Catrin.

Nu ska jag sova, för imorgon är det onsdag och jag går till jobbet mitt i natten. Typ. 6.15 är inte mänskligt, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback