Dansar aldrig nykter.

Efter flera dagar av samma miljö- mitt hem, så mötte jag upp Marie för två glas vin på Grappa. Det var massor med folk och skönt att snacka lite skit. Vi gick vidare till Harrys, där Maries brorsa var. Guldkortet är bäst! Slippa kön och framförallt inträdet som är SÅ ovärt. Träffade mycket folk som jag kände. Dock är det trist att vara nykter och hänga på Harrys. Alltså, så folk beter sej. Det är inte okej alltså.

Bara för det så ska jag äta lite frukost nu och kolla på tv. HEJ!


Kommentarer
Postat av: Morsan

Så värt, menar du väl? :)

2010-09-19 @ 11:56:29
Postat av: E

Jag menar att det är så Ovärt att betala inträde annars.. så guldkortet är bra.

2010-09-19 @ 12:39:37
Postat av: E2

Guldkort is the shit! :) Du har helt rätt i att det inte är okej hur folk beter sig. Det är tur att man vaknat upp ur den där dvalan, innan det var för sent! ;)

2010-09-19 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback