Here I am.

Jag har fått en liten tillsägelse av förken Andersson. "Elina, du måste blogga".
Så, here I am. Jag ska försöka att lova...att bli lite...bättre på det. Bra så.

Jag har legat sjuk igen. Precis samma som förut, vilket verkligen inte är okej. Det blir så när ens barn hostar och nyser på en hela tiden. Det liksom tillhör min vardag. En termin utan snorig näsa funkar ju inte. Nu är jag nästan helt frisk. Bara lite hostig och snorig. Det vanliga, alltså.

Idag har jag varit överallt i stan känns det som. Har skjutsat runt på min kära mor överallt, sen flängt med Micke för att hitta en soffa som ska pryda hans nya lya på söder. Hittade en på MIO, som tar 6-8v att få levererad hem.
Han får alltså sitta på golvet. Han skulle ha lyssnat på sin mamma och mej lite bättre ;)



Min kväll blev, efter tvära vändningar, oplanerad.


Kommentarer
Postat av: E

Bra, Elina! Jag är stolt över dig! :) You go girl!

2010-09-19 @ 11:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback