Klagoinlägg.

Det här är lite utav ett klagoinlägg.

Igår under mellanmålet på jobbet fick jag synbortfall. Jag satt ner och det kom helt som en blixt från en klar himmel. Jag såg som blixtrar, liknande hjärtfrekvens framför ögonen, blev yr, kände mej sedan bländad. Såg bara halva barnen, halva saker som stod på bordet.. mjölkpaketet kunde jag knappt greppa. Var tvungen att anstränga mej.
La mej i vårt samtalsrum på jobbet och försökte läsa lite i mobilen av vad det kunde vara förnåt. Kunde inte läsa. Såg vissa delar av orden och kunde inte få ihop meningarna som stod. Fick skjuts hem av Camilla, för jag vågade inte gå. Ringde direkt till förlossningen och fick komma in på en gång för prover och undersökning. Blodtryck, ctg-kruvan var finfin och proverna visade bra. Så havandeskapsförgiftning kan jag utesluta, vilket är skönt :)
Somnade med dunkande huvudvärk och vaknade med dunkande huvudvärk inatt. Har halvsovit sedan 03. Har haft skitont i ryggen inatt också, så jag har inte kunnat somna om pga. allt.
Är hemma från jobbet med ett dunkande huvud. Kan fortfarande inte ligga ner för ryggen orkar inte sova, även fast huvudet behöver det. Hoppas att det släpper snart.
Nu vet jag hur det känns att ha migrän...på riktigt!
Nu ska jag dö lite. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback