Tiden går fort.

Snart är Folke en vecka gammal. Tiden går jättefort redan, så hur fort kommer resten att gå då? undrar jag.
Han sköter sej finfint, för det mesta. Det var inatt som både jag och Micke undrade om det fanns någon ångervecka ;) Nä, men Folke ville inte somna förrän kl.05. Då var jag helt slut. Jag matade och Micke bytte blöja på löpande band. Snacka om att vara trött idag. Jag har spenderat dagen i sängen och bara myst med plutten, medans Micke har orkat åka iväg på diverse grejer. Jag har försökt att sova, men har bara kommit till vila. Ikväll ska vi ta oss in till stan och kolla lite på Å-festen. Tror inte det är så mycket att se, men mesta dels är för att premiärköra vagnen.

Ska lägga ut lite bilder sen på vad vi har fått för fina grejer av nära och kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback