Hej då-middag.

Hej då, vi ses snart igen-middag var det igår på Sylvia för Kathy och Alex. Dom åker till Shanghai i några månader för jobb och kommer hem till sommaren igen. Det serverades en italiensk buffé och öl/vin. Jag drack öl från spendrups som smakade som vanligt med alkohol i. Riktigt okej faktiskt, men det där "ruset" kom aldrig :)  Det blev hemgång ganska skapligt, runt 23. Jag var supertrött efter att ha öppnat på jobbet 6.15 på morgonen. Idag har jag verkligen inte gjort något hittills. Jag har världens tråkigaste förmiddag. Kvällen väger upp det. Catrin kommer hem till oss. Micke ska på fest hos Emil i Stockholm. Vi ska äta mat, sancka skit och bara vara. Det ska bli kuuuul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback