Vinter, igen!

Alla vet ju att det har toksnöat och varit kaos i hela Sverige. Hoppas att snön ligger kvar tills den på riktigt ska smälta bort. Orkar inte med is och halka. Det är roligare för barnen att vara ute också.

Idag vaknade jag jättetidigt, redan 7.00. Orkar inte ligga och dra mej, det är jag för pigg för. Har nyss fixat en god frukost och slökollar lite på tv, samtidigt som jag surfar. Det är ungefär 10- ute och jag vill helst inte röra mej ute. Solen skiner och det ser jätteskönt ut. Jag måste ut, oavsett. Det går inte att sitta inne en hel dag :)

Igår kollade jag och Micke på en asäcklig film. Jag skrämde upp mej själv i början, så jag vågade inte titta. Jag låg under täcket och surfade på telefonen, medans Micke förklarade vad som hände hela tiden. Haha! Han hoppade till ett par gånger och skrämde därav livet ur mej.  The silent house heter filmen.

Hela den här veckan har jag haft växtvärk i magen, spciellt igår. Hela dagen hade jag "ont" och det har inte gått över under natten heller. Ett säkert tecken på att det händer någonting. Två dagar kvar, sen får vi se den tillsammans för första gången :) Eftersom Alla hjärtans dag är SÅ överskattat, så blir det en perfekt "present" för oss.




Kommentarer
Postat av: Jenny Pousar

Herregud!

Kollade på Silent house efter jag läst i din blogg.

Hu... va läskig. Vågade ju knappt titta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback