Weeo.

Den här veckan har gått fort. Redan fredag! Jag mår bra och är glad. Kan inte bli bättre! :)
Slutar 15.30, då blir det en liten utflykt med mamma och sedan en lugn och skön kväll. Roligheterna sparar jag till imorgon.

Magen växer otroligt mycket nu, vilket är kul. Det syns tydligt att jag är gravid. Det bästa är att jag inte har gått upp ett enda kilo...fortfarande. -2 på vågen när jag kollade för några dagar sedan. Jag äter för en och nöjer mej med det. Den 14/2 är det rutinultraljud. Då får vi se vår lilla bebis. Jag har redan fått tjuvkikat på Teneriffa, så det ska bli kul att ha med Micke den här gången. Jag är lite nervös, men det är klart att den mår bra. Magen växer ju. Vi vet vad det är för kön, men tänker inte gå ut med det än. Ska göra ultraljudet först för att se om det verkligen stämmer. Jag har nämt för några, men jag tror inte att så många vet vad det är. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback