Babyboom 2011.

Det känns som att 2011 kommer att bli ett år då flera barn kommer att födas. Ja, det föds ju massor med barn varje år, men i år känner jag flera som börjar komma fram med att dom är gravida.

Jag fick reda på att jag var gravid i november och jag kommer ihåg första känslan. Läskigt, men spännande på en gång. Eftersom det var oplanerat så visste jag varken hur Micke eller någon annan skulle reagera. Just för att vi inte har varit tillsammans så länge. Det fanns inget direkt allternativ för oss, så vi valde att fortsätta graviditeten. Nu är vi halvt gångna i v.13 och i juli kommer vår bebis. Det pratas säkert bakom våra ryggar om att det har gått för fort etc, men det skiter vi i. Vi vet vad vi gör och allt känns bra, så vi kör på det här.
Vi är världens lyckligaste!

Dessvärre har jag och Madde fått omboka vår Gambiaresa, vilket har gjort oss båda besvikna. Jag fick inte ta klart vaccinationerna som vi började med i början av oktober. Vågar inte att åka till ett sånt "fattigt och utsatt land" utan vaccinationer. Ifall något skulle hända så är läkarvården inte ens nära Sveriges sämsta vård. Jag och Madde åker till Teneriffa istället en vecka (16/1) för att få lite värme och sol på oss.



Kommentarer
Postat av: Wööör

Åå, ett STORT Grattis till er! Vad roligt och mysigt och allting :D Och ja, låt dem snacka, huvudsaken att ni är lyckliga!

2011-01-06 @ 14:23:03
Postat av: Malin

Grattis till graviditeten! :-) Vi ska få en till i början på juni, så jag är nog några veckor före dig.



Hoppas du mår bra och slipper alla krämpor!



Kram Malin

Postat av: emelie

stort grattis (; igen! <3.

2011-01-08 @ 16:51:02
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback