Lite värk sådär.

Inte en enda tur med båten har hunnits med den här helgen. Vi ville ju ha strålande sol. Den gömde sej bakom molnen...såklart!!

Var nere och kollade på studentfirandet igår. Vilka flashbacks jag får, som varje år. Skulle lugnt vilja göra om den dagen. På kvällen kom Mickes kompis Kalle till oss och senare Madde. Efter en stund var vi ett gäng som gjorde sällskap ner mot stan. Känner att jag inte kan gå lika snabbt längre. Fick ont i hela magen och min gångstil såg nog rolig ut. Fick sakta ner lite, men det värkte. Har haft "mensvärk" i snart en vecka och idag känns det mer än vad det har gjort tidigare. I alla fall, vi hamnade på Grappa för lite mat. Gjorde sällskap med Madde hem vid tolvslaget, då jag var riktigt trött. Kunde dock inte somna när jag kom hem. Låg vaken och kollade på tv och hade sällskap av en livlig bebis. Det var onyktra männsikor som passerade utanför fönstret, skrek och gapade på allt och alla. Efter det kom åskan och efter det ösregn. Min natt har varit sämst med andra ord. Sovit endast i några timmar.

Nu väntar jag på att Micke ska komma hem. Vi ska till Ikea och bestämma köksluckor som vi ska hämta nästa helg. Självklart skriva ner det andra vi ska köpa också, så går det fort nästa gång vi är där. På fredag är vi husägare! UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback