Den sk. foglossningen.

Usch vad jag har haft ont av foglossning idag. När jag har jeans på mej så trycks höftbenen ihop och gör att det inte känns på samma sätt. Idag har jag haft tights och har haft svinont. Nu inte bara i bakre delen, nu även i främre. Jippi!

Har nyss kommit hem från Mange och Anneli, som har bjudit på tacos. Jobbade till 17 idag och åkte direkt dit. Det är skönt att vara hemma. Av med kläderna, nästan. Sitter i underkläder och linne i soffan och känner hur det tränas boxning i magen. Magen studsar...det är lite roligt :)
Snart blir det sovdags för min del, är svintrött. Imorrn ska vi skriva kontrakt tidigt, så klockan måste ställas. Sedan ska jag ut på äventyr med min kära mor medans Mickepicke jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback