MVC-besök.

Gårdagen spenderade jag på stan, en stund på jobbet och på Tuna Park. Var lite överallt kändes det som. Hann träffa pappa, Micke och Anna. Skönt att en hel dag sprang iväg fort. Jag som tycker att det är långtråkigt att vara hemma mellan varven. Missförstå mej rätt- jag älskar att vara ledig från jobbet. Det är så skönt att bara vara, även fast jag saknar mina jobbarkompisar och alla rutiner.

Har nyss kommit hem från barnmorskan. Alla prover var bra, även fast jag har "glömt" järntabletterna lite då och då. Dock ska jag få i mej mer, för det var inte på topp. Bara att köra igång igen.
Jag har sjunkit i kurvan, men det var normalt. Ska se om två veckor igen hur det ser ut..sjunker jag mer måste vi gå på ett tillväxtultraljud. Tror inte att det är nödvändigt. Bebisen låg neråt med huvudet och kroppen längs med sidan, precis som alla andra undersökningar. Hoppas bara på att den vill stanna lite så och fixerar sej när det är dags om några veckor.

Nu håller jag på och tvättar lite, det var ledigt ända fram till 16, men så länge ska jag inte hålla på. Bättre med ett par maskiner än att tvätthögen växer. Ska snart ner igen. Efter det ska jag gå ut med katterna en stund. Det är så härligt väder just nu, att jag måste passa på att vara ute.

Hello sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback