Täppt.

Det är sjukt jobbigt att vakna supertäppt i näsan och ont i halsen vaaaarje morgon. Har varit så i två veckor nu. Hostan vill inte ge sej direkt heller. Jag nös när jag skulle gå upp och det kändes som att hela magen skulle sprängas. Alltid är det nåt :)

Jag känner mej SÅ mycket piggare och gladare när jag inte behöver ställa klockan på morgonen. Inga måsten. Jag tror att det syns och märks väldigt mycket. Att ha semester den här veckan har jag absolut inte ångrat.

Jag och Micke var ute och gick en promenad mot Vilsta igårkväll. Det tog en timme och jag somnade gott när vi kom hem. Känner av i bäckenet idag, men det är väl något jag får leva med :)
Nu ska jag ut och sätta mej i en solstol och bara njuta av att det är varmt och skönt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback