Tom Tits.

Igår hängde jag med mamma och hennes skola till Tom Tits i Södertälje. Jag har inte varit där sedan jag var liten och då också med mammas skola. Det var kul att se de olika experimenten och stället har utvecklats en del sedan sist. Barnen tyckte att det var kul! Tiden gick lite väl fort att vi inte hann kika på precis allt, men så är det ju. Häftigt att se människokroppen och se hur stort forstret är i olika månader.

Nu börjar jag få längtan efter vår lilla pojke. Det har varit så diffust innan, men nu känner jag honom mest hela tiden så börjar det bli mer och mer verkligt. Kanske är för att jag har tid att vara gravid nu när jag är ledig. Innan så jobbade jag och var törtt hela dagarna, så jag kanske inte hann känna efter riktigt. Börjar bli trött på att vara gravid, orkar inte ha någon mage, ha ont i ryggen och allt det där... Men vem har sagt att det ska vara enkelt att vara gravid?

Måste åka förbi jobbet och tömma mitt skåp, så vikarien för mej får ett. Måste ta hem alla mina kläder och allt. Var ska jag lägga det? Känns lite onödigt faktiskt. Men, men.
Orkar jag ens åka någongstans? Slöfock är vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback