Underbara sol!

Bara för att jag sov så bra natten mellan söndag och måndag- hela 12 timmar utan att behöva gå upp, så vaknade jag vid 4 imorse och var hur pigg som helst. Låg vaken till strax innan 7. Vred och vände på mej. Tur att jag är ledig och kunde somna om ett par timmar. Det är byggarbetsplats mitt emot fönstret. Dom gör stambyte i några hus och håller på med allt möjligt från kl. 6 på morgonen. Det är inte okej!
Skitsamma, nu är jag pigg igen och har precis fått i mej lite frukost. Tänkte sätta mej ute på gården och läsa lite, precis som igår. Men det är disigt ute, så jag väntar en stund. Plockar undan lite här hemma innan jag går ut. Jag älskar solen och värmen! Det är skönt att jag fortfarande orkar sitta i flera timmar och steka. Många gravida undeviker solen, vad jag har hört.

Igår tod jag och Micke en promenad sent på kvällen. Det var hur skönt som helst i luften. Vi gicm längs ån i någon timme och pratade om allt mellan himmel och jord. Fick dock sammandragningar hela tiden...så det var lite svårt att gå. Dom kom ganska tätt och blev starkare för varje gång. Dom gör inte ont, så det är ingen fara. Det är bara jobbigt, när man för en gång skull ska ut på en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback