Fullspäckad helg!

Helgen var inbokad med många grejer. Mitt arbetslag kom till oss på middag. Vi satt i flera timmar och snackade skit. Det är alltid kul att träffa dom :) opalen- gänget! Oslagbart. Vi har ju redan splittrats för två av oss är mammalediga. Får se hur det ser ut när jag kommer tillbaka någongång under nästa år.

På lördagen var vi bortbjudna till alex & kathy på middag. Det serverades asiatisk fläskfilégryta. Starkt, men supergott! Efterrätt blev fruktspätt med någon slags vanilj/citronkräm och tryfflar. Trevlig kväll ute på landet.

På söndagen var det fars dag. Självklart ville jag fira Herren i huset- världens bästa pappa. Jag skickade in Micke i tidningen, som publicerades under lördagen. Han fick en en förstorning av bilden som var med i tidningen ( den i inlägget innan). Självklart blev han glad :) det var meningen att han skulle ha den på skrivbordet på jobbet, men den blev lite förstor. Den får vara hemma istället, så fixar jag en ny lite mindre till honom sen.

Kvällen bestod av middag hos svärföräldrarna ute i kjula. Efterätt och lite snack, sen åkte jag till mamma för Micke skulle spela poker.

Där ser ni- fullspäckad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback