2,5 välfyllda veckor.

Mina fingrar glöder. Så mycket skriver jag nu för tiden. Eller inte alls. Jag har annat för mej nu för tiden, tex. lilla Folke som tar mycket av min tid.
Händer grejer här hela tiden...
Vi hade det superbra på Mallis. Folke klarade flygresan galant, utan gnäll. Vi solade och badade mest hela dagarna och satt på restauranger på kvällarna.

Förra helgen åkte lilla familjen till Stockholm. Jag, Sari, Ida och Catrine blev bjudna på Ladies night av Sandra och Simone. Det var riktigt roligt! Det var lite förfest hos Simone och Henke i deras lilla 2a på Kungsholmen. Vi drog vidare med taxi till Globen och Micke och Folke hälsade på en kompis under tiden vi var iväg. Det var hur mycket folk som helt i Globen och Brolle var med, även fast han fick barn några timmar innan. Kanon! Järvheden förvånade oss med sin röst. Mannen kan ju sjunga! Efter showen hamnade vi på Annexet. Där efter var jag tvungen att åka hem. Mina bröst höll på att sprängas. Ni som ammar/ har ammat vet nog vad jag pratar om. I vilket fall, en hel kul kväll! Tack kusinerna! :)  

Dagarna bara går när jag är mammaledig. Jag och Folke har varit på två öppna förskolor den här veckan. Skiftinge och Mariakrykan. Jag mötte upp en gammal kollega i Skiftinge, det var trevligt att prata lite :)
Mariakyrkan har lugnt den bästa sångstunden, av dom ställerna som jag har varit på.

Idag har jag och Fålle tagit en promenad längs åkern och hästhagen. Det var riktigt skönt i höstsolen.
Nu har Micke precis kommit hem och vi ska åka till IKEA för att köpa lite grejer till Folkes rum. Alla hans fina grejer bara ligger i högar. Så nu ska han få ett nästan komplett rum där alla hans grejer kan stå och ligga i.



Glada tjejer utanför Globen. Bild snodd av Sari.


Simone, jag och Sandra. Ida syns lite också. Bild snodd av Sari.
I Globen.


Simone, Sari, Sandra, jag och Ida. Vimmelbild från Annexet- Ladies night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback