Hello.

Ja, förlåt! Jag är usel på att uppdatera!
Dagarna bara går och går. Det händer nåt varje dag. Ärenden eller träff med någon. Jag klagar inte, det är himla skönt. Blir lite arg på vår nya familjemedlem ibland, när hon ska vara precis överallt. Välta saker, klättra i gardinerna, leka med varenda liten grej på golvet och äta upp mat som står på bordet. Hon är precis som ett litet barn. Man kan alltså säga att jag har två bebisar att ta hand om under min mammaledighet. Han som tog hem katten, han jobbar och märker inte något ;) Skämt och sido.. Helmysig katt...utöver det jag nämnt :)

Idag har jag hälsat på mina arbetskamrater och visat upp vårt lilla underverk. Var kul att träffa alla och se barnen. Vad dom växer fort! Kom fram till att jag inte har jobbat på fyra månader... tiden går för fort :)

Nu ska jag äta pannkakor, som mästerkocken Micke har gjort. Undrar vem han har lärt sej det av? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback