Brr.

Det är så varmt och skönt här hemma när båda luftvärmepumparna gick sönder natten till lördag. Ska köpa nya vilken dag som helst, men det är ju en kostnadsfråga. En pump ligger på 20.000. Elementen får gå på max och eldningen också. Mest av allt vill vi fixa bergvärme. Äch, det blir nog bra det här. Nu är det slut på mina sovmorgonar. Folke har börjat vakna allt tidigare och imorse vaknade han redan 7.30. Det är inte jag van med!!!! Jag är jättetrött, haha. Vi kanske hinner i tid till någon öppen förskola nu istället för att sova. Tror att Fålle uppskattar bebisar, sång och musik mer nu än förut när han bara var några veckor. Jag inväntar våren så vi kan röra oss ute lite mer, framför allt träffa folk. Börjar bli lite trött på att gå hemma och svansa. Känner knappt någon som är ledig om dagarna, vilket blir långttråkigt. Väntar på att alla gravida ska få gå på graviditetspenning snart. Blir många bebisar i vår och sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback