En dag.

Vad mycket snö det har kommit! Skottade uppfarten och gången till huset igårkväll efter att jag och Micke var ute och åt. Det var hur mycket som helst och lika mycket idag. Tur att vi inte har allt för mycket att skotta. Imorse åkte jag och Folke till Ärla. Byn som Gud glömde, kan man säga. Vi mötte upp Maria på mitt jobb, hennes syster och en kompis, för att gå till öppna förskolan där. Det är skönt att komma iväg och träffa andra och få lite tidsfördriv. Ensam hemma ikväll och inatt. Micke är i Milano och ska kolla på Milan- Arsenal ikväll. Dom kommer att få det roligt. Jag köpte ett litet "kit" till honom igår med underställ, vantar, sittunderlag och varma strumpor för att han inte ska frysa under matchen, haha! Hoppas det hjälper något. Tur att vi har larm under natten också, då är jag säker och behöver inte vara rädd för tjuvar. Larmet tjuter "ganska" högt om man säger så. Snart ska jag köra lite rally med mazdan hem till mamma för att äta lite mat. Egentligen är jag supertrött, sådär man är efter en tung arbetsdag. Har inte känt så sedan jag jobbade. Helst skulle jag vilja sova när som helst, redan för fyra timmar sedan, men Folke är pigg och glad och visar ingen tendens till att sova. Inte ens tio minuter. Jag förblir vaken tills senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback