Fartfylld dag, idag också.

Vaknade med huvudvärk, så jag och Folke somnade om på morgonen. Skulle egentligen ha åkt till öppna förskolan, men jag ville bli av med värken så sömn prioriterades istället. Blev en sväng in till stan, eller hem till Anna rättare sagt. Fika och skitsnack. Ses allt för sällan, men det är trevligt när det väl blir av :)

Hade en liten lucka på eftermiddagen så jag passade på att träffa pappa en snabbis. Var flera veckor sen sist, så det var på tiden.

Vid fyra parkerade jag bilen på axenborgsgatan och familjen Fjäll. Fikade och snackade skit. Också länge sen vi sågs. Veckorna bara flyger iväg och alla har fullt upp med sitt. Vi aka planera in en middag snart. Catrins mage har vuxit. Ibland kan jag sakna att vara gravid. Att känna rörelser och allt som hör till. Tur att vi vill ha fler barn :)

Nu ska jag sova, eftersom herr Folke vill vakna tidigare nu för tiden. Ingen sjusovare längre. Visste att denna dag skulle komma någon gång, men den bara kom... Utan förvarning. haha! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback