Många möten.

Helgen har varit fullspäckad med roligheter. I lördags kom Mickes kompis Kenneth över tillsammans med hans sambo Emma och deras lilla Adrian på tre månader. Vad det händer grejer på några månader. Kan knappt komma ihåg att Fålle har varit så liten och "inte med i matchen". Som jag sagt tusen gånger tidigare så går tiden för fort. En trevlig kväll med prat om allt möjligt. Söndagen bestod av hårdträning på Actic. Bokade in tid hos instruktör för att göra om mitt träningschema. Känns mycket bättre nu. Har även bokat in en till tid på torsdag för genomgång av hantlar, pilatesboll och div. hemmaträning. Körde på ganska hårt igår.. speceillt mage (som jag vill stärka upp efter graviditeten), vilket resulterade i träningsvärk idag. Det är bra! Instruktören är ett bekant ansikte från skoltiden på låg- och mellanstadiet. Hon verkar förstående och peppar. Trevlig tjej det där. Hann med två kalas; Julia 3 år och Hugo 2 år. Kan säga att både jag och Micke var helt slut när vi kom hem. Såg Äkta människor, sen slocknade vi. Vaknade med dunderhuvudvärk. Har det fortfarande. Och att jag ska till tandläkaren idag vid 16 gör ju inte saken bättre. Hoppas den här dagen flyger iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback