Många saker.

Morgonen startade tidigt. Kl. 10 var jag och Folke på öppna förskolan och sjöng, åt lite och lekte. Vi träffade min gamla jobbarkompis AK och hennes son. Vi bestämde en promenad i nästa vecka.
Handlade på maxi och knallade sedan hem igen. Folke slocknade. Intensiv förmiddag :) lämnade vagn och varor hemma och åkte med bilen i snöstormen till posten och hämtade ut en matta som moster T behövde få hem till sej. Sen hem igen för att få besök av katta och julia. Vad fort tiden går... Om två månader ungefär så blir dom fyra i familjen. Katta hade endast fått mage. Lika graviditet som jag. Härligt :) jag tänker tillbaka på när fålle låg i magen. Man glömmer fort, men det är en härlig stund i livet.

Hela kvällen har jag tvättat. Hoppas något är torrt tills imorgon, annars kommer jag ingenstans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback