Seg dag.

Idag har jag bara varit hemma och pysslat med allt möjligt. Ganska segt, men skönt. Känns som jag har varit på vift i flera dagar nu, så jag behövde verkligen det här. Lite långtråkig kväll har det varit. Micke kom hem 17, la sej 18 och sover fortfarande. Fick umgås med Folke i två timmar, sen ville han sova. Helt själv är jag. Micke la sej tidigt för han har sovit endast några timmar på två dygn. Han måste sova, annars blir han sjuk. Så är det alltid. Jag funderar på att lägga mej jag också. Igår somnade jag kl.22 och det var faktiskt jätteskönt. Undrar vad jag hade gjort om vi levde på 50-talet. Kanske varit ute och huggit ved, eller bakat bröd. Tur att jag lever nu, när tv och internet finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback