Kanintesovapunktcom.

Har legat vaken sedan 04 och kan verkligen inte somna om. Jag har försökt...tusen gånger om. Det är ljust och tankarna om allt möjligt snurrar. Inget negativt, utan ena funderingen till den andra dyker upp. Så här hade jag den sista tiden när jag väntade Folke. Vaknade 04 vaaarje morgon och somnade om runt 7. Det jobbiga nu är att jag inte kommer "hinna" somna om. Fålle vaknar runt 07. Själv somnade jag vid 00 och har alltså fått fyra timmars sömn. Får väl sova en stund på dagen, för att orka med lite mat och nåt glas vin med Madde på Grappa ikväll. Hör även att tjutet i mitt öra har blivit lite högre jämfört med tidigare. Eller kanske tänker jag bara på det mer för att jag hemskt gärna vill sova? Jaja, god morgon världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback