Det fungerar bra.

Sitter hemma i min ensamhet. Är trött och frusen. Blir en varm dusch direkt efter att jag har ätit. Väntar på att mina potatisklyftor i ugnen ska bli klara. Till det ska jag äta en köttbit och en stor sallad. Som varje lunch och middag. Dietschemat är jättebra. Gäller bara att vara fyndig i köket och ta fram alla kockkonster man kan. Blir ganska enformigt annars. Promenader varje dag på ca. en timme och styrka och kondiotion minst tre gånger i veckan. Får passa på när jag kan få barnvakt om dagarna (gäller gymmet).

Folke är sjuk. 5 imorse vaknade jag av att han skrek. Kokhet och hade 39 i feber. Haft det hela dagen, stackarn. Han följde med mej, nerbäddad i vagnen, ut på en promenad. Han sov hela tiden. Sover nu också... Sovit hela dagen i stort sätt. Förutom när alvedonen mitt på dagen gjorde sitt. Då kröp han omkring som sjutton. Han har lärt sej att krypa ner för ena trappen. Den har fem ganska djupa trappsteg och fort går det. Framsteg hela tiden.

Nu ska jag äta lite mat, sen duscha och efter det bädda ner mej i sängen. Micke är på kalas med jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback