Tjugofemårsfest.

Jag har redan levat i 25 år + några dagar. Tiden gick betydligt saktare som liten.
Festen var hur rolig som helst. Vädret var okej, så vi var ute ganska mycket. Grillade i vår nya gasolgrill (som för övrigt är kanonbra. Från Expert), spelade kubb, minglade runt och hade det bra. Alla kollade på omröstningen i Eurovision. Riktigt kul att Loreen vann. Det gjorde att vi stod och dansade hej vilt på dansgolvet. Helkul kväll, som slutade vid 04. I början var det mycket att tänka på. Skulle finnas mat framme, dricka till alla, ta emot alla som kom etc, etc. Kände att jag inte hann prata med hälften. Det är lite så när man är värd, tyvärr. Hoppas ingen tog illa upp för det. Hann knappt äta själv, haha :)
Fick fina presenter, så som: presentkort på cykel, uppläggningsfat Mateus, lyckta till uteplatsen, Body shop grejer, behandling på Tuna Fiskspa (Äckligt, men roligt!!!!), fixa mina naglar, morgonrock (äntligen en egen. Har lånat Mickes i två år nu, haha) vinkaraff, vinflaskor... ja u name it. Fick mest presentkort på cykel, för det var det jag ville ha allra mest.

Tack ni som kom och gjorde festen till en rolig fest :)






























Sen spårar det....!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback