Hängig.

Sitter på jobbet. Väntar bara på att få sluta. Drygt tre timmar kvar på dagen, kommer jag att orka?
Kroppen hänger inte med och jag känner mej inte alls så närvarande. Hade jag inte haft ett socialt jobb skulle jag nog inte klagat lika mycket, men just nu känns allt piss.

Har gått med i stegräknar-tävlingen på jobbet. Alla som ville vara med fick en stegräknare. VI är indelade i lag och har lite tävlingar. Ganska kul att se hur mycket man går under en dag, från morgon till kväll!
Är även med i EKAF´s "gå och cykla till jobbet", där jag vann resecheckar för 3000 kr förra året. Hoppas på det igen, eller varför inte en ny cykel? Men jag är glad att jag får röra på mej...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nu när du e såhär hängig tänkte jag muntra upp dig genom att berätta att du nästan bor granne med L. iallafall om jag kan läsa kartan på hitta.se rätt, hahahaha.

2008-10-07 @ 13:32:19
Postat av: Wöör

Tack för din kommentar :) Fan vilken hurtbulle du är, eller hur är det man brukar säga? ;) Hoppas du vinner tävlingen och krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback