Lång fredag.

Idag blir det en lång fredag, fast med lite barn. På min hemvist är vi bara 8 st av 30, så det är lugna gatan så att säga.
Slutar halv 7 ikväll, när det är mörkt och regnet och snön öser ner..Hoppas på att få skjuts hem.
Jag tror att jag ska trotsa regnet och gå ut med dom äldsta på min hemvist (2 år). Dom älskar att hoppa i vattenpölar och bara strosa omkring i buskarna. 
   Kvällen kommer att bestå av god mat och en lugn kväll. Imorgon sak jag skjutsa mormor till kyrkogården och sen troligtvis åka till Stockholm med Daniella. Efter det blir det lugnt, eller fest. Har inte riktigt bestämt mej än. Har varit så skönt att bara ta det lugnt och vakna pigg och fräsh. Vi har ju tagit det lugnt dom senaste 3 helgerna. 
  
För övrigt händer det inte så mycket i min vardag, just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback