Negativ.

Idag är jag allmänt trött på allt och alla. Det har varit jobbigt på jobbet igår och idag. Många sjuka och många vikarier vilket leder till att dagarna blir helt kaos.Speciellt när jag och Matilda har tre stycken inskolningar som mesta dels gråter. Det har det varit lite tufft, MEN, vi har klarat av dagen och det är huvudsaken!
Ett barn kräktes idag, likaså en personal så nu härjar magsjuka också. Vi har redan ögoninflamationer, hög feber, ont i huvud och hals...ja allt känns det som!
Sen ser det ut som en soptipp här hemma också...


Väldigt negativt inlägg idag.

/En trött och sur Elina

Kommentarer
Postat av: alex

jaa jag vet, hon e såå söööt :D



haha jag hade också stella.. men hon passade så jävla bra att heta så... det var en stella helt enkelt :)

2008-10-25 @ 09:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback