Galet. Eller?

Var lite överallt och ingenstans igår. Kul var det i alla fall. Efterfest till 6 imorse hos Mika... Lina var Dj och det funkade, vi dansade hur mycket som helst. Hur som helst har jag inte sovit så mycket, så jag ska göra det nu. Galet igår. Nu ser jag fram emot ikväll.. jag vet inte vad som händer och jag har inte bestämt mej om jag ska festa eller ej. Den som lever får se..

Om en vecka ska jag göra Stockholm. Det ska bli hur kul som helst. Ska festa med mina kusinos vitaminos och syssling Sofia. Det kommer bli ännu mer galet! Vi vet hur man festar...antar jag. Speciellt efter senaste gången... jamenduvet.

Jag flyttar iaf i slutet av december! Kommer bli hur bra som helst..  Där sprack min plan på inflyttnings/nyårsfest.
Eller...eller.....eller?


Sofia på hennes bröllop 080712


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback