Tisdag.

Jag är genomförkyld. Känner mej sämre nu igen efter att alvedonen börjar smita ur kroppen. Mosig, är nog mer rätt ord. Det är tacken jag får genom att börja träna. Vill "den där där uppe" att jag ska börja ligga på latsidan igen? No way. Jag kör på med mina promenader och styrka i alla fall. Jag måste klara mina mål tills hälsotanten kommer tillbaka om cirka åtta veckor.
   Det blev en lång kvällspromenad igår med Madde och Annika, samt en promenad imorse med Madde. Det är så skönt att vara igång. Madde och jag går på samma schema så vi går varje morgon då vi börjar senare än 7.45, annars blir det en kvällspromenad. Skulle vi gå varje morgon skulle vi få gå upp 4 ibland, och det är inte värt. Inte värt alls.

Ut och äta med jobbet ikväll. Det är många som ska med och det kommer att bli trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

alla är förkylda nu, jag skkyller allt på 2 dagars fylla. jag börjar bli gammal.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback