Sol och värme.

Sol och värme. Underbart!
Bra dag på jobbet med mycket utevistelse. Tänk vad lite sol gör egentligen. Jag sov jättedåligt inatt och hade det varit december och mörkt så hade jag garanterat inte kommit upp imorse. Fick öppna istället för M som var hemma för VAB. Blir tre öppninigar den här veckan- måndag- onsdag- fredag. Det borde jag klara! Att gå till jobbet 05.55 är ju bara så normalt.

Är hemma en stund. Dricker lite vatten, lyssnar på musik och bara är. Katterna sitter vid balkongdörren och kollar på bilarna som åker förbi. Fåglarna retas lite i trädet precis utanför. Dom kvittrar och flyger lite extra, bara för att.

Snart ska jag åka M3a ut till Sundbyholm för att äta glass. Bra dag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback