Maj, maj måne.

Så var det äntligen maj. Känns lite mer som vår när det blir ny månad, särskilt då det börjar närma sej sommaren. Bal, student, midsommar + alla utflykter och sist men inte minst;
SOL & BAD.
Studentdagen är en dag jag vill uppleva en gång till, skulle gärna gå om ett år i skolan bara för att få känna det där pirret igen. Man är så nervös så man vet inte om man ska skratta eller gråta. Men tillslut brister det i alla fall och all press som varit bara försvinner. Sen är det bara att slå klackarna på flaket en gång för alla. Hoppas årets studenter får lika bra väder som vi som gick ut -06. 25 + och strålande sol. Blev många vätskepauser på flaket, men det behövdes.

       

Så gick det till och så var det!



Nu så är helgen slut och det är endast tre arbetsdagar innan nästa helg är här igen. Inte helt dumt faktiskt.
Igår var jag och Filling och åt hos hans mamma, var jättegott. Åkte in till stan ganska skapligt, runt 21. Åkte hem till Matte Karlsson där det var ett par stycken. Kul att träffa Johanna och Jenny från gamla klassen.
Gick senare till Michis och var där ett tag sen vidare till krogen. Var faktiskt riktigt kul och bandet som lirade spelade gamla låtar. Mår bra som en nötkärna idag och det trodde jag verkligen inte när jag skulle lägga mej inatt. Men jag hade tur.

Nu håller jag på att tvätta, eller inte jag, utan tvättmaskinen.  Väntar på att Christian ska komma hem så vi kan laga lite mat.

 Onyktra på dansgolvet. Oja!

Kommentarer
Postat av: aliks

hahaha varför lägger du inte upp bild på den där snubben? ;) hahahahahahahhahahahahaha

Postat av: simone

hur gör man så att det blir sådär när man trycker upp dina bilder

2007-05-02 @ 13:30:47
Postat av: Sandra

Jaa, visst glömmer man fort? Folk vet ju knappt att jag någonsin varit långhårig...
Jag tror att jag kommer på festen, det vore kul!

2007-05-02 @ 16:02:03
Postat av: Sandra

maila bilden som du har där... på dig, mig o simone. Den var fin på något sätt. SNÄÄÄÄLLLA?

2007-05-02 @ 16:03:24
Postat av: Sandra

jag är på jobbet jue... =( Får ta det i veckan. Inte glömma...

2007-05-02 @ 16:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback