Girls night...out?

Idag gick jag upp redan vid 8. Hade bestämt träff med Alex på stan vid 10. Hon skulle framkalla lite bilder och jag kolla efter något att ha på mej under julen och nyår. Hittade en svart "tunika" i siden-material. Himla snygg på faktiskt. Det var Alex som sa att jag skulle testa...tack! Alex är den nya "stil-akuten", hon har hittat kläder både till Lina och mej..

Idag blir det girlts night out. Ska hem till Lina och förfesta med Alex och Jasemin. Blir säkert några fler..ska bli kul. Hoppas jag klarar hela kvällen denna gång. Senast fick jag så ont i magen så jag höll på att dö!


Senast vi hade en partykväll hos Lina var 11/10- alltså aslänge sen.











Kommentarer
Postat av: alex

hahaha "stil-akuten" hahahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback