Fullmåne.

Kunde inte sova igår alls. Det blåste och lät i fönstrena.
Vaknade flera gånger under natten och vred och vände på mej.
Cyklade till jobbet och såg att det var fullmåne.
Det är därför jag sovit så dåligt. Har börjat göra det på sista tiden
då det är fullmåne. Skitjobbigt!
Med andra ord så är jag trött idag, men solen skiner och det är ganska varmt :)
Vilket gör mej glad! Ska luncha på Ming om en timme, sen leta efter en sjal till
min fina skinnjacka som jag köpte här om dagen. 

1 timme kvar, sen ledigheeeeeet. 


Förresten, slog i huvudet imorse i en hylla på jobbet. minibula i pannan och är röd :( 

image179

Kommentarer
Postat av: Aliks

ååh, jag täntke också köpa skinnjacka, svart lr brun.. :) kanske blir likadana :| haha

2008-02-22 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback