Typ som att man har lagt av.

Nu är det sex arbetsdagar kvar, sen kommer den efterlängtade semestern.
Det känns verkligen att den är här snart,
för man har typ lagt av med allt som har med arbete och göra.
Jobbigt att gå upp och jag är lite småtrött på allt. Jag vill ha fredagen den 4juli nu.
Men...jag slutar på mitt jobb som jag har varit på i 18 månader. Kommer kännas tråkigt.
Tur att ungarna håller på att droppa ev en efter en för att ha sommarlov.
Då är det inte lika många barn att säga hej då till på en gång.
Typiskt att man ska sluta när allt känns som bäst.
Jag kommer att träffa nya kolegor, nya barn och vara på ett helt nytt ställe med
andra rutiner och ett helt nytt pedagogiskt tänkande. Jag tror det blir bra, ser fram emot det i alla fall.

Man ska se allt från den ljusa sidan, då går det bättre...har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback