Varit lite tråkig.

Jag vet, jag har varit lite tråkig för att jag inte har skrivit.
Jag känner inte för att sitta vid datorn när det är så fint väder...
Finns så mycket annat att göra.

Skattepengarna kom i tisdags, så nu har jag lite stålar på sparkontot.
Tänkt att köpa lite sommarkläder, men hittar inget som tilltalar mej just nu.
Ska en sväng förbi TP och kika, inte varit där på 100 år.
Gillar inte att vara där för man får aldrig komma ut mellan affärerna
+ att det aldrig finns några bra klädbutiker.

Imorrn tar Simone studenten :)
För varmt tycker jag. Alla kommer supa som svin på flaken, men..vad gör det?
Nehe..om man skulle sluta skriva och göra något nyttigt istället.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: alex

tjoohoo. för mig e det tvärt om, jag hittar inget i stan men massor i tuna park, haha.



sorry att jag itne ringt, haft fullt upp inför studenten haha.. kanske hör av mig senare ikväll, om klockan inte blir för mkt. ska ut nu vi hörs! puss

2008-06-05 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback