Annorlunda hemresa.

Idag fick jag sånt där sug efter MER päron, så jag köpte en flarra på 7 eleven. Hur gott som helst. En liten parantes..onödigt att berätta egentligen.

Nu är jag hemma efter ungefär 24 timmar i Sthlm. Jag har mått som jag har förtjänat. Skumpa är ingen hit, jag mår jämt sämst av det dagen efter. Stekare säger jag bara. Dom måste typ vara tokbakis efter varje utekväll. Nog om det.. Hem resan var annorlunda. Satt bak i Jannes jobbarbil på ett par filtar. Det var faktiskt helt okej. Bekvämare än vad jag föreställde mej att det skulle vara. Bytte dock plats med Janne efter ett tag och jag körde hem. Janne var lite sugen på öl, så han fick sitta därbak istället.
Nu ska jag duscha och fixa mej inför kvällens bravader...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback