Powernap.

Det blev en powernap idag efter jobbet. Sov lite mer än 2,5 timme. Förstår inte varför jag jämt är så himla trött. Trodde att det skulle bli bättre när det blev ljust ute, men nix pix. Eftersom att jag har varit så trött så har jag inte haft motivation att motionera som jag gjorde tidigare under våren. Jag har ingen lust alls helt enkelt, vilket börjar kännas och märkas igen. Både på kroppen och vågen. Nu måste jag ta tag i det igen, måste, måste, måste!  Har haft ont i halsen sen i måndags och det känns bara som att det blir värre. Har dock ingen feber som tur är. Vill verkligen jobba de 3,5 vecka kvar innan semestern. Jag kämpar på! :)
   Vaknade ganska lagom till fotbollsmatchen. Den är inte så spännande direkt, vi leder ju med 4-0. Så vad kan hända?

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra på midsommar. Filling jobbar nog som vanligt. Vi ses inte alls mycket och mindre kommer det bli under sommaren då det är mest körningar. Vi får göra det bästa av situationen och hoppas det blir som tänkt i alla fall. Är det någon som har tips om midsommar så meddela gärna mej. Skulle vilja åka iväg som tidigare år, men jag vet inte riktigt....


Snart helg igen, vad härligt. Har inga planera alls. Har FF lördag-söndag... så ja.. nåt hitar jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback