Party, party.

Kryssningen var hur lyckad som helst. Vi var från början tio stycken som skulle åka, men fick påhälsning av 10 grabbar i från stan. Hälften av dom såg jag inte under hela kvällen, det går ju att gissa varför. Vi var framme vid terminalen vid 15.15, hämtade ut hyttnycklar och tog våra väskor och vandrade upp till söders gator. Vi hittade en liten krog (där alla andra passagerare var) och några tog en öl. Vi andra gick till restaurangen bredvid och åt lite. Det var förfest i vår hytt och vid 23 drog vi ner på Club. Wallmans schlagerbar uppträdde och det var värsta draget. Alla schlagerlåtar som man kan tänka sej och publiken var helt till sej. Vi var nog överallt och ingenstans den kvällen och natten. Dagen efter börjades med en smirnoff och senare en drink... men orkade inte festa på vägen hem. Har bara varit trött och inte bakis-bakis om man säger så. SKÖNT! Tack alla som var med för en rolig kryssning!
Måste tillägga att ingen som är med i Färjan 2 jobbade när vi åkte. Inte Håkan, inte Alfonso, inte Glenn, inte Anita, inte Jan- Tore och inte Per. Ja, jag blev besviken, haha! Men inspelningsteamet var där och haffade ett par killar på väg in till färjan. Det är väl den lilla glimt av mej som skulle kunna hamna på tv isåfall.

Idag träffade jag Sandra vid Barnens hus för att inhandla en doppresent till fina Julia. Imorgon är det dop i Fors kyrka. Jag har varit på dop någongång i mitt liv, men har ingen aning om hur det går till så det kommer att bli intressant.
Ikväll ska jag göra tacopaj, det är ju så himla gott. Filling är på Solvalla och kommer hem mellan 20-22, så han får nog värma sin paj. Jag tror inte att jag orkar vänta så länge...


Med all respekt för alla som var med lägger jag inte upp så många bilder.
 Det var endast få som blev "uppvisningsbara" Haha!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback