På en lördag.

Idag har jag varit hos tandläkaren. Ja, en lördag, vad är det för dag att gå till tandläkaren på?!! Det gick i alla fall finfint, inget hål, ingenting. Nu behöver jag inte gå dit förens våren 2011. Det låter som en evighet och det gillar jag. Tycker inte om att gå dit över huvudtaget.

Sitter i soffan, med datorn i knät och en katt som sover på magen. Jag har lite svårt för att skriva bara för det, men jag får passa på när han självmant kommer och lägger sej. Det är varmt och skönt.
Jag lyssnar på Kent. Jag gillar dom ibland. Speciell musik, ofta bra texter när man väl lyssnar på dom ordentligt. Vissa låtar säger mer än andra.. ja så är det.

Den här helgen blir en vit helg. Jag har inte upplevt det sen i våras. Det känns som att det kanske är på tiden nu. Får ta igen helgens lugna med dubbelt upp nästa helg. Eller? Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback